دوست داشتن

دوستت دارم،

به احمقانه ترین حالتی که می توانی تصور کنی!

می خواهم عشقم را به تو بیان کنم،

با احمقانه ترین کلمات...

در من چیزی فریاد می کند ؛

احمقانه ترین احساس!

دلم می خواهد از اینجا تا دلت بروم،

احمقانه ترین آرزو شاید ؛

می خواهم فقط مال من باشی،

می دانم، خودخواهی احمقانه ایست...

 

چشمانم، اینجا و آنجا،

نقش تو را بر لوح دلم تصویر می کنند ؛

آنچنانکه هیچ کس نتوانست در آن ها

نقشی از خویش ببیند ،

احمقانه ترین رویای دیروز و واقعیت امروز!

 

اگر تمام دنیا

جلوی من بایستد و بگوید که :

 "همه ی اینها که گفته ای احمقانه است"

من خواهم پذیرفت ،

بی هیچ مقاومتی ؛

و در دل خواهم خندید

و آن ها را برای همیشه

در حسرت و آرزو خواهم گذاشت!

چرا که همه ی این احمقانه ها

به خاطر عاشقانه ترین دلیل دنیاست:

او مرا دوست دارد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد