برزخ

مانده ام در میان یک دو راهی
در میان واژه های نامهربانی
مانده ام که بمانم
یا رها گردم
اوج گیرم
آشیان ویران کنم

گر بمانم
سوختن سهم من است
هر چه دلتنگی است
پاداش من

گر نمانم
عهد من با خاکیان را چه شود؟
آن دو یاس بی حصارم را چه کنم؟

گر بمانم
من اسیر کرکسم
در میان موج آدم ، بی کسم

گر نمانم
دیدن خورشید بر بام فلک را چه کنم؟
غنچه ی بی تاب سوسن را
عطر شب بوهای عاشق
یاد دستان پر احساس پدر
رقص نیلوفر های آبی
پیچش پیچک به گرد شاخه ی تن
دیدن «مهتاب»
دیدن مهتاب در دامان شب را چه کنم؟

مانده ام
در میان های و هوی زندگی
لابه لای تار و پود خستگی  

 

 


نظرات 7 + ارسال نظر

_###*_______*###
___________.*#####__سلام___#####*.
__________*######_دوست عزیز_######*
________*#######____________#######*
_______*########.__________.########*
______*#########.__________.#########*
______*######@###*_______*###@######*
_____*#########*###____###*#########*
____*##########*__*####*__*##########*
__*###########_____*_*______###########*
_############___وبلاگم رو ____############
*##*#########_____آپ کردم____#########*##*
*_____########_خوشحال می شم########
_______#######_یک_سر_به_____#######
________*######__وبلاگم بزنی__######*
_________*#####*__________*#####*
___________*####*موفق باشی####*
_____________*####______####*
_______________*##*____*##*
_________________*##__# #*
__________________*####*
_________________.######.
_______________.#########*
____ _________.###########*
_____________.####*__*######

بی تو مهتاب شبی باز ازآن کوچه گذشتم همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشت
شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم شدم آن عاشق دیوانه که بودم
در نهانخانه جانم گل روی تودرخشید باغ صد خاطره پیچیدعطر صد خاطره پیچید

یه صلوات برای سلامتی خودت بفرست و سری به ما بزن



یک مرد 1387/06/24 ساعت 21:25 http://aho-dam.blogfa.com/

به عاشقان بگویید که خود ساخته شوند، نه خود باخته
و عاشق کمال معشوق شوند ، نه عاشق جمالش
که جمال به مویی بند است و
کمال به خداوندی

سلام خوشحال شدم اومدی بازم منتظرتم موفق باشی

سلام ... اسم خداست

این شبها اگه به آسمون نگاه کنی ... میتونی قشنگ ترین ماه سال رو ببینی ...

دوست من ، از اینکه به من سر زدی ممنونم

سلام طاعات قبول
شعر قشنگی بود ولی مفهومه دلتنگیو موندن تو دوراهیو می داد
اینم یه شعر از طرف من برای پاسخ به محبتاتون
امیدوارم خوشتون بیاد: اسم این شعر خاطره است
تو به من خندیدی
و نمی دانستی
من به چه دلهره از باغچه ی همسایه
سیب را دزدیدم
باغبان از پی من تند دوید
سیب را دست تو دید
غضب آلود به من می کرد نگاه
سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک
و تو رفتی و هنوز،
سالهاست که در گوش من آرام آرام
خش خش گام تو تکرارکنان
میدهدآزارم
و من اندیشه کنان
غرق این پندارم
که چرا خانه ی کوچک ما سیب نداشت!
بازم ممنون
میبینی منم رفتم تو فاز غم
روزگاره دیگه
شاد و موفق در پناه حق

دیانا 1387/06/27 ساعت 00:19

سلام بر حسنای عزیز.
مانده ام که بمانم
یا رها گردم
اوج گیرم
آشیان ویران کنم

...

سلام حسنا جان بهت تبریک میگم خوب شعراتو انتخاب میکنی
اینم یه یادگاری از من
تو لحظه های بیکسی و تنهایی
یک نفره که همراه ما آدماست
تنهایی من رسیده
اون یه نفر کیه کجاست؟
راستی کیه اون یه نفر
اون دوست داره یا مثل ماست؟
اگه خودش تنها باشه
چطور میتونه با من و بقیه ما یار باشه؟
خوب اینم از نظر و شعر ما پیش ما هم بیا
تازه آپ کردم

محمد 1387/06/31 ساعت 20:01 http://sokhtegi.blogfa.com

سلام ...
امید وارم خالتون خوب باشه
من شمارو لینک کردم اگر میشه منرو لینک کنیدممنون میشم
موفق باشی یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد